Auto-moto sport

Ford Focus RS

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:40

Veoma poznati tjuner iz Salzgittera, ponudio je dva stepena povećanja snage za Fordovog sportistu - u prvom je dostupno 345, a u drugom 401 KS.

Iako serijski ford Focus RS pod haubom krije 301 KS i 440 Nm, koji se u saradnji sa elektronskom blokadom diferencijala i Revoknuckle sistemom uspešno prenose na podlogu, zahvati koje su uradili inženjeri Mcchipa, mogli bi biti samo kap koja je prelila čašu.

Prvi stepen povećanja snage sproveden je isključivo doradama na elektronici automobila - za 799 eura, Focus RS dobija ukupno 345 KS i 520 Nm, sa kojima sa lakoćom postiže 271 km/h.

Drugi stepen povećanja snage znatno je skuplji - za 4499 eura, osim softvera, dorađeni su intercooler, usisne grane, ugrađene su specijalne svećice i sportski izduvni sistem.

Rezultat je monstruozna snaga za automobil sa prednjim pogonom - čak 401 KS i 612 Nm, sa kojima Focus bez problema postiže 278 km/h.

Idealno za trkanje po ulici, ali pitanje je kako se automobil ponaša na krivudavom putu, bez obzira na sofisticranost prenosa snage na prednje točkove, jer sa 100 KS više, vožnja bi umesto uživancije mogla postati borba za život.

Pogotovo zbog činjenice da elementi vešanja i kočnica u ovom slučaju nisu promenjeni, pa je pitanje kako se nose sa tako velikim povećanjem snage.

 


Alfa Romeo 147 GTA

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:01

Autodelta je u 2003. godini prikazala jedan od najjačih auotmobila koji imaju pogon na prednje točkove model 147 AM koji je uz pomoć razbušenog V6 motora na 3,7l razvijao 328KS. Novi model će imati čak 400KS i treba da se pojavi upravo danas u Londonu.

Više detalja i slike u nastavku teksta.
147 GTA AM nije bio samo vrlo jak, već je uloženo dosta truda da se ovolika snaga prenese preko prenje osovine pa je tako rezultat bio da na stazi ovaj automobil bude brži od sjajnih automobila poput BMW E46 M3 modela. Nedavnim predstavljanjem motora sa kompresorom u Autodelta programu, šef firme Jano Djelalian kaže da je korišćenje kompresora u stvari evolucija za njih. Autodelta je svoje ima stvorila na povećavanju zapremina, dok je nedavnim modelima “Super” prikazana mogućnost dostizanja 320KS uz pomoć kompresora (korišćen je Rotrex C38 kompresor).Najnovija evolucija je korišćenje V6 motora zapremine 3,7l i kompresora istovremeno što je rezultiralo snagom od 400KS.

 


Tuning Styling Serbia

Generalna — Autor alexandar89 @ 13:02

Želite tunirane automobile? Možete ih imati. Sve potrebne informacije možete pronaći na sajtu Tuning-Styling tima na adresi http://www.tuning.rs/. Tu se nalayi sve od cenovnika(under construction) preko foto galerija i svih ostalih zanimljivosti za ljude koji žele da namunje svoje ljubimce. 

Ovo je prikaz okupljanja tuning Styling tima iz 2008 godine... To je ono što mogu da urade i vašem automobilu....

 


BMW M3 2009

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:55

 

 

BMW M3- Najmaja serijska 'zver' BMW-a. Ovaj automobil u sebi ima 3200ccm R6 motor sa 333bhp. Da li to znači da je samo 'polu-zao'??? Nikako... Proizvođačima ovaj motor nije ispunjavao očekivanja,pa su se odlučili da dodaju jedan novi. To je V8 motor koji svoju punu snagu od 414 bhp dostiže tek na 8000!!!!rpm... Naravno, nova generacija BMW M3 biće malkice retilizovana,kao što će u ponudi biti Coupe,Cabrio, i Sedan verzija(koja se vraća u postrojenja BMW-a prvi put posle 1998.) Cena,kao što se i očekivalo,neće uopšte biti mala...

 Cena će se kretati od 36000 eura za Sedan varijantu,preko 39 000 eura za Coupe verziju,do 45 000 eura koliko će koštati Cabrio verzija... Pa,ko voli nek izvoli....


Fiat 500 Abarth

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:43

 

 

Fiat 500 Abarth je primer da nije potrebna basnoslovna kubikaža da bi automobil imao fantastične performanse. U njemu se nalazi 1400ccm 16V turbo agregat,koji razvija 135bhp na 5000rpm, i ima obrtni moment od 206Nm pri 3000rpm. Prva stvar koja me oduševljava kod Fiata je poboljšan sigurnosni sistem,koji uključuje ESP i TTC(Torque transfer control) sistem koji omogučuje pravilnu raspodelu obrtnog momenta. U njemu se nalazi i 10 air-bagova.

Po izgledu se razlikuje od običnog 'Fiće' po produžetku 'nosa' automobila,gde je postavljen turbo punjač,kao i po širokoj 'suknji' sa izduženim zakrilcima. A naravno,i felne su 'zlokobnije'.

Cena Abartha se kreće od 10 000 do 15 000 eura,u zavisnosti od opreme,što je poprilično mala cena za ovakav automobil...


VoklsWagen Golf R32

Generalna — Autor alexandar89 @ 18:01

 

 

Ultimativni sportista od VW. Jedan,ako ne od najboljih,onda bar najpopularnijih. Fantastičan sportista kooji daleko iza sebe ostavlja mnoge druge u svojoj klasi. I,svi poznavaoci auto sporta moraju priznati,veliko osveženje od strane VW. Njegov motor od 3200ccm R6 razvija 247 bhp. Mnogi bi rekli da to i nije nešto,pa Astra OPC razvija 240, međutim.... Sa specijalno odrađenim vešanjem,i posebno dobrim menjačem R32 "prestiže" ostale modele... Ubrzanje je čak nešto slabije,uzimajući u obzir kubikažu motora, i iznosi celih 6,5 sekundi do brzine od 100km/h.. Potrošnja je velika mana ovog Golfa. Na otvorenom,ako imate sreće, trošiće negde oko 12 litara,dok će u gradskoj vožnji potrošnja ići do 20litara na 100 km...

Cena ove verzije Golfa je 28 000 eura,što i nije puno uzimajući u obzir šta se sve dobija uz ovu mašinu.... 


Opel Astra OPC

Generalna — Autor alexandar89 @ 17:33

Opel Astra OPC...Još jedan konkurent na sceni sportskih kupea,koji su u poslednje vreme u Srbiji preuzeli primat što se tiče Auto sporta. OPC ima specifikacije koje su me donekle oduševile...

Naime, njen 2.0 litarski R4 Turbo agregat razvija poprilično zadovoljavajućih 237bhp,što je malo iznad proseka za motore te kubikaže i tog tipa... Taj motor joj omogućava ubrzanje do 100 km/h za sasvim dovoljnih 6,4 sekunde,a takođe ima i donekle nisku potrošnju u odnosu na neke modele sličnih specifikacija. To znači da Opel Astra OPC na 100km troši u proseku oko 10 litara. Na otvorenom putu ova brojka se spušta do 8l....  

Ovo je model iz 2005 godine,tako da cenu ne mogu da kažem,zato što ona varira od nekih      10 000 pa sve do 20 000+ eura,u zavisnosti od paketa opreme i očuvanosti.. 


Renault Clio Sport

Generalna — Autor alexandar89 @ 17:34

Renault Clio Sport-objavljen je 2003. godine. U sebi nosi moćni agregat iz modela Laguna V6 3000 cmm,koji ima 255bhp,što nadmašuje neke veoma jake konkurente u klasi hatchbackova. Iza njega su ostali Ford Focus RS (209bhp), Alfa Romeo 147 GTA(247bhp), Seat Leon Cupra R(222bhp). Ispred njega su i dalje ostali BMW 130i(261) i Audi S3(265bhp). Clio je ipak vrlo dobro kotiran na listi sportskih hatchback modela. Njegovo ubrzanje od 5.3 sekunde do 100 km/h dovodi ga visoko na lestvice u ovoj klasi. Njegova maksimalna brzina je takodje za respekt,i iznosi 246km/h. Veoma lepo stilizovan,i po izgledu nadmašuje mnoge automobile. Verzija Williams je posebno pravljena,u ograničenim serijama,ali o njoj neki drugi put.......

 


Seat Leon Cupra

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:13

Vreme je da se pozabavimo jednim od najboljih primera kako jedan običan porodični automobil može da se transformiše u sportski kupe poprilično zadovoljavajućih karakteristika.

U Cupru je ubačen 2.0l TFSI agregat koji razvija 197bhp,što mu daje ubrzanje od 6,1 sekundi do 100 km/h. Međutim,uprkos snazi,Cupra se na putu ponaša kao mače. Sve što možete čuti je tiho zviždanje turbine i, pri velikim obrtajima, moćan zvuk izduvnog sistema. Cena,koja varira u zavisnosti od paketa opreme, se kreće od 14 800 eura pa do 22 000 eura je ipak malo veća,pogledavši ostatak ponude sportskih kupea sa približnim karakteristikama (naravno,misli se za cenu najskupljeg modela).

Preporuka:ako želite automobil tih i pritajen,koji može podivljati kada vi to poželite,Cupra je auto za vas...

 


Novi Audi RS3!!!!

Generalna — Autor alexandar89 @ 08:43

Špijunska fotografija novog Audija

U eri neprekidnog izlaska sve jačih i brutalnijih sportskih kupea,jedan proizvođač kao što je Audi,sa svojom serijom RS ne sme zaostati. Tako je na osnovu odluke da Volkswagen izbaci svoj novi Golf R20 T,kao i odluka BMW-a da na proleće 2010 objavi BMW 135i audi odgovorio u pravom svetlu. Objavljivanjem da se 2010. pojavljuje  novi Audi RS3.

Motor nove RS3 biće prebačen iz TT RS modela,tj. 2,5l turbo motor sa 335 bhp. Automobil će imati pogon na sva četiri točka.RS3 će sa ovim detaljima imati dovoljno snage da do 100km/h stigne za 4.5 sekundi pre negošto dostigne svoju maksimalnu brzinu od 280 km/h.

 

Prvo pojavljivanje novog Audija se može očekivati na sajmu automobila u Ženevi 2010,a cena će,ako je verovati nekim informacijama, biti od 35 000 eura, što je poprilično mnogo za hatchback, pogotovo ako se zna cena BMW 135i modela,koja će biti od 32 500 eura, a čak i Audi S3 sa trroje vrata košta 29 500 eura. 


Novi Mitsubishi Lancer Evolution

Generalna — Autor alexandar89 @ 08:55

Mitsubishi je objavio cene za novi 2010 Lancer Evolution MR Touring, koji će u Americi koštati popriličnih 40.990 dolara (sa dodatnom opremom cena raste na 52.728 dolara).

  

 U paketu su i Recaro kožna sportska sedišta sa grejanjem, retrovizori sa grejanjem, Brembo kočnice, BBS točkovi od 18 inča sa Yokohama gumama, el. pokretani šiberdah, automatsko uključivanje brisača, zadnji difuzor, diskretan spojler na poklopcu prtljažnika, 40 GB hard disk infotainment sistem, Bluetooth i Rockford Fosgate premium audio sistem.

 Za pogon se i dalje brine 2.0L DOHC MIVEC turbo agregat sa 291KS i 447 Nm obrtnog momenta, čija se snaga na točkove šalje preko šestostepene Twin Clutch Sportronic Shift transmisije (TC-SST). 



Toyota Supra

Generalna — Autor alexandar89 @ 23:11

 

 

Ja obožavam Japance,tako da ovaj blog ne bi izgledao isto bez njih. Jedan od mojih omiljenih automobila je Toyota Supra. Japanci su poznati kao nenormalni tuneri,što je poznato najviše iz Mitsubishijevih modela Lancer Evolution serije. Međutim i Toyota ima respektabilne tuning kuće.

Fabrički,motor Supre Twin turbo 3.0 je razvijao 327 bhp pri 5600 rpm, pri čemu je dostizao brzinu od 100 kmh za 4.6 sekundi. Međutim,taj motor korisnicima nije bio dovoljno dobar, pa je Tozotina tuning kuća "Supra store" taj isti motor izbacila u prvi plan,izvukavši iz njega čitavih 700 bhp!!! To je,složićete se,zaista masivna snaga za motor sa tolikom kubikažom. Tako tuniran,motor je trošio enormne količine goriva,bio je ekološki neprihvatljiv,tako da postoji  samo u ograničenim serijama.

 Paleta ostalih motora,računajući samo "Mark IV"tj. Supre napravljene između 1993. i 2002. godine,izgleda ovako: 

Svi motori su imali istu kubikažu,dakle 3000 ccm,a varijante su sledeće:

1) Atmosferski motor koji je razvijao 210bhp pri 5800 rpm

2) Turbo motori sa 276bhp i 320bhp pri 5600 rpm

Naravno,kasnije su tunerske kuce odradile sVoj deo posla....


Citroen C4 WRC Hybrid

Generalna — Autor alexandar89 @ 23:03

 

 

Malo verovatna stvar je se desila. Na tržište, i što je još važnije, na WRC scenu stupa hibrid. I to u obloiku Loeb- ovog Citroena C4.Kompletan električni pogon je težak 150kg i sastoji se od 990 Litijum-Jonskih ćelija i električnog motora snage 125kW (169KS), koji snagu prenosi na zadnju osovinu.Hibridni pogonski sistem, razvijen od strane Citroen Racing tima, omogućava da vozač može da bira između četiri različita režima pogona, objasnio je Didier Clement, jedan od inženjera u WRC timu.

 

1. Pogon sa SUS motorom - automobil funkcioniše kao sadašnji WRC autombil.

2. SUS režim + rekuperacija energije - kočenje se delimično vrši pomoću elektromotora čime se povećava trajnost kočionog sistema, smanjuje se temperaturno opterećenje diskova i pločica i skladišti se energija u batereije.
3. Električni režim - pogon je isključivo pomoću električne energije. Plan je da WRC posade koriste ovaj režim tokom kretanja na „vezi" i unutar servisu. Ovime bi se smanjilo opterećenje SUS motora i povećala autonomija.
4. Kombinovani „boost" režim - istovremeni rad oba motora obezbeđuje dodatnih 170KS i 300Nm, na već impozantnih 300KS i 550Nm, koliko proizvode WRC motori.

 

Ovo je jedan od najboljih primera Evropskog tuninga. To je moje lično mišljenje. Ako neko ima drugačije mišljenje,neka ga izloži....


Alfa Romeo MiTo GTA

Generalna — Autor alexandar89 @ 22:23

 

Ako ste samo pomislili da je MiTo lep automobil, samo sačekajte verziju GTA. MiTo će definitivno predstavljati najjači model GTA serije, u odnosu na kubikažu agregata. Naime,nju će pokretati 1800 cmm turbo agregat sa,ako je verovati glasinama, 230 bhp. Takođe će imati,kao i t.s. modeli, variabilno otvaranje ventila. Što se tiče spoljašnjeg izgleda nove Alfe,ona je "zalepljena" za pod,na kome stoji uz pomoć 17" alu felni i niskoprofilnih guma. Naravno ne zna se još uvek tačan datum izdavanja ove male "zveri" međutim,ona se može očekivati u drugom kvartalu 2010.