Ford Focus RS
Veoma poznati tjuner iz Salzgittera, ponudio je dva stepena povećanja snage za Fordovog sportistu - u prvom je dostupno 345, a u drugom 401 KS.
Iako serijski ford Focus RS pod haubom krije 301 KS i 440 Nm, koji se u saradnji sa elektronskom blokadom diferencijala i Revoknuckle sistemom uspešno prenose na podlogu, zahvati koje su uradili inženjeri Mcchipa, mogli bi biti samo kap koja je prelila čašu.
Prvi stepen povećanja snage sproveden je isključivo doradama na elektronici automobila - za 799 eura, Focus RS dobija ukupno 345 KS i 520 Nm, sa kojima sa lakoćom postiže 271 km/h.
Drugi stepen povećanja snage znatno je skuplji - za 4499 eura, osim softvera, dorađeni su intercooler, usisne grane, ugrađene su specijalne svećice i sportski izduvni sistem.
Rezultat je monstruozna snaga za automobil sa prednjim pogonom - čak 401 KS i 612 Nm, sa kojima Focus bez problema postiže 278 km/h.
Idealno za trkanje po ulici, ali pitanje je kako se automobil ponaša na krivudavom putu, bez obzira na sofisticranost prenosa snage na prednje točkove, jer sa 100 KS više, vožnja bi umesto uživancije mogla postati borba za život.
Pogotovo zbog činjenice da elementi vešanja i kočnica u ovom slučaju nisu promenjeni, pa je pitanje kako se nose sa tako velikim povećanjem snage.