Auto-moto sport

23 Nov, 2009

MTM Golf VI GTD

MTM — Autor alexandar89 @ 10:21

Krajnje je vreme da se upoznamo i sa jednom od najboljih tuning kuća u Srbiji. MTM je Austrijska tuning kuća,koja ima predstavništvo u Beogradu, na adresi Nova Mokroluška 3 na Voždovcu.

Prvo,nekoliko reči o fabričkoj verziji Golfa GTD....

U njemu se nalazi provereno dobar 2.0TDI volkswagenov motor koji fabrički razvija 170bhp pri 4200rpm,što je samo 40bhp manje od Golf VI GTI(ta informacija trenutno nije bitna,ali će biti kasnije). Kao što se zna,GTI je predstavnik hatchback sportskih automobila,i ne mari previše za ekonomičnost i čovekovu okolionu. Tu na scenu stupa GTD,koji sa svojim dvolitarskim turbo dizel agregatom na 100km troši tričavih 5.3 litara. Motor je radjen u Common rail tehnologiji,kao i svi noviji turbo dizel motori. Emisija CO2 je takodje dovedena do minimuma. Ovaj automobil emituje samo 139g/km. Celokupnom utisku doprinosi i podatak da GTD može ići 222km/h,i da dostiže ubrzanje od 8,1 sec do 100km/h. Sa nime je u ponudi i odlični,precizni 6-stepeni menjač.

 

 Po eksterijeru ovog automobila ne biste nikada zaklučili da je ovo dizelaš. Cela prednja maska,farovi i rešetka hladnjaka su prebačeni sa GTI modela. Po prvi put se na dizel modelu Golfa može videti modifikovan difuzor pozadi,iz kojeg viri dual tailpipe izduvni sistem(čisto radi poređenja sa Gti modelom,on ima jedan sa leve,a jedan sa desne strane). Takođe,prvi put u istoriji,inženjeri su obratili pažnju na zvuk koji motor proizvodi. Ovaj automobil nikada nećete čuti da "lupa" kao dosadašnji dizel modeli,već je na samom motoru instaliran Sound generator!?!?!?!?! On je zadužen da zvuk dizel motora pretvori u moćno sportsko zviždanje turbine. 

Enterijer ovog modela Golfa je takodje napredovao,i obraćeno je malo više pažnje nego na pređašnje dizel modele(vw je večito favorizovao svoj GTI model). Sve je presvučeno u opciono crnoj ili svetlo sivoj boji(crvena je i dalje trademark GTI modela) sa izuzetno lepim sportskim kadicama,i kožnim sportskim volanom. Na žalost,nisam nigde mogao naći nijednu sliku,ali verujte mi na reč,fantastično izgleda. Cena modela počinje od 24 000 eura,pa se sa razim dodacma penje na celih 30 000.

E,sada vidimo razlog zašto je MTM odlučio da radi ovaj automobil. Ima fantastične karakteristike,i mogao bi postati dizel sportista kompetentan sportistima na benzin. Pogotovo ako se zna da je MTM pojačao snagu motora na 205 bhp(sada je bitna ona razlika sa početka teksta između GTI i GTD),što znači da ga je bukvalno izjednačio sa GTI motorom. U ponudi MTM su i izduvni sistemi od nerđajućeg čelika sa dve2x101mm) i četiri(4x80mm) izduvne grane.

Dakle,imate Golf VI GTD...... Želite više snage... moja preporuka.......MTM!!!!!

www.mtm.rs/ 

 


Komentari

  1. Moram da komentarišem ovaj tekst, upravo zbog rečenice "provereno dobar motor 2.0.TDI".

    Toliko je dobar da je meni na 150.000 predjenih km, pukla radilica i praktično mi je uništen ceo motor. Usput je pokao i jedan mali delić bloka ali dovoljan da morate da kupite ceo motor, tzv polu motor, koji, by the way, stane oko 3.500 EUR.

    Inače radi se o Passatu 2.0.TDI Highline, auto VISOKE klase, koštao je oko 34.000 eur.

    Ne zaboravite da je garancija motora dve godine ili 150.000km, a moj je prešao oko 154.000km.

    Posle kraćeg istraživanja uočio sam da je motor u stvar jedan od slabijih svih vremena.

    Pošto sam u inženjerske struke skoro već 20god., mogu samo još da dodam:

    SRAMOTA VOLKSWAGEN

    p.s. za sve što sam gore rekao imam pisane dokaze, ako neko ne veruje

    Autor dragant — 18 Jan 2010, 13:06


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me