Auto-moto sport

Kia Ceed izbacuje sportski model!

Concept — Autor alexandar89 @ 14:47

 

 

Samo dve nedelje nakon zvaničnog predstavljanja nove generacije modela Ceed, Kia Srbija je predstavnicima medija prikazala novi model. Novi model, iako se vodi kao restilizacija, donosi čitav niz vrlo suptilnih unapređenja.

Danas su predstavnici medija imali priliku (ukoliko nisu bili u Frankfurtu, naravno) da uživo vide novu Kiu Ceed, ProCeed i Ceed SW. Model ProCeed je pretrpeo izmene isključivo u unutrašnjosti, dok su modeli Ceed i Ceed SW dobili redizajnirani prednji deo - maska i svetlosna grupa. Takođe, zadnja svetla će biti redizajnirana, tako da će pomoću novog izgleda sočiva ona imati "LED" izgled.

Pored očiglednih izmena na prednjem delu automobila, Ceed modeli će, u zavisnosti od nivoa opreme, imati i pokazivače pravca integrisane u kućišta spoljašnjih retrovizora. To bi ukratko sumiralo promene na spoljašnjosti restilizovanog Ceed modela.

Kia je u saradnji sa vlasnicima (putem anketa) i novinarima radila na finim modifikacijama, koje bi trebale da Ceed učine još boljim. Kako je redakcija Nacionalne Klase relativno skoro imala priliku da testira prethodnu generaciju modela Pro Ceed, možemo slobodno da tvrdimo da nova generacija donosi primetno bolji i lepši enterijer.

Novi volan je četvorokraki i na njemu se sada nalaze komande za skoro sve sisteme u vozilu, odnosno potreba za sklanjanjem ruke sa upravljača je dramatično smanjena. Nova centralna konzola ima daleko modernije komande za upravljanje novim dvozonskim digitalnim klima uređajem, kao i novim CD uređajem koji i dalje proizvodi Siemens. Pokazivači su malo modernizovani, a pozadinsko osvetljenje je sada crno sa crvenim slovima što, opet, čini unutrašnjost vozila modernijom.

Nova generacija Ceeda donosi i bogatiju dodatnu i osnovnu opremu, kao i unapređeni 1,6 CRDi motor. Svi dizel motori se sada isporučuju sa šestostepenim manuelnim menjačem, što će dodatno smanjiti potrošnju i štetne emisije.

Što se sigurnosti tiče, u našoj vesti smo najavili da će sve verzije modela Ceed biti serijski opremljene sa ESP sistemom, međutim to baš i nije potpuno tačno. Naime, ESP sisteme Kia serijski isporučuje u zemljama EU, dok se kod nas taj i pripadajući sistemi (VSM, HAC i TCS) nude tek u opremi EX Europe Alu. Sasvim je jasno otkud ono "Europe" u nazivu opreme, tj. još jednom stiže potvrda da smo mi još uvek van nje.

Vešanje je unapređeno, tako da se dinamičnost Ceeda nije izgubila, a istovremeno je povećana udobnost. To je postignuto revidiranim amortizerima i oprugama, ali i korišćenjem Michelin pneumatika, koji pored povećanja udobnosti donose i nižu potrošnju goriva zbog smanjenog koeficijenta kotrljanja.

Za više detalja o tehničkim karakteristikama novog modela pročitajte naše predstavljanje modela 2010 KIA Ceed.

Cene za model ProCeed (na dan objavljivanja teksta):

LX Cool 1,4 CVVT - 12490€

LX City 1,4 CVVT - 13550€

LX Fresh 1,6 CRDi (110KS) - 14850€

TX Sport 2,0 CRDi - 19050€

Cene za model Ceed (na dan objavljivanja teksta):

LX Fresh 1,4 CVVT - 13450€

EX Europe 1,4 CVVT - 15150€

LX Fresh 1,6 CRDi (110KS) - 15250€

EX Europe 1,6 CRDi (110KS) - 16950€

Na cene modela Ceed treba dodati još 1000€ za SW karoseriju.

Cene za 2010 modele možete videti u našem cenovniku.

Prodaja novih modela počinje danas - 2.10.2009, a za kraj godine je najavljen novi 1,4 litarski bezinac sa 90KS, koji je po EURO 5 standardu i koji ima nižu potrošnju od sadašnjeg modela sa 109KS.
 


Mazda MX-5 superlight Concept

Concept — Autor alexandar89 @ 14:43

 

 

Kao deo obeležavanja 20-godišnjice modela MX-5 (poznat i kao Miata, a u Japanu prosto kao Roadster), Mazda će na predstojećem, 63. Salonu automobila u Frankfurtu izložiti i studiju MX-5 Superlight.

Mazda je inače još početkom avgusta objavila nekoliko prvih zvaničnih slika ovog koncepta, a sada su dostupne i ove nove fotografije, kao i svi tehnički detalji.
Kao što se vidi već iz imena, radi se o olakšanoj, i to speedster verziji ovog popularnog dvoseda (nema ni vetrobransko staklo ni klima uređaj, kao ni ostale "nepotrebne" elemente opreme), koji odlikuju poboljšane performanse i upravljanje, kao i smanjena potrošnja i emisija CO2.

Pod haubom se krije 1,8 litarski benzinac sa 93kW/126KS pri 6500 o/min. i 167 Nm obrtnog momenta pri 4500 o/min.(u paru sa standardnom manuelnom petostepenom transmisijom), što je dovoljno da samo 995 kg težak MX-5 Superlight od 0 do 100 km/h ubrza sa 8,9 sekundi, dok je potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu 6,3 litara na 100 km (emisija CO2 iznosi 150 grama po kilometru).

U paketu su i modifikovano ogibljenje (niže za 30 mm), za 50 mm širi trag točkova, jači kočioni sistem (diskovi 300 mm napred, 280 mm pozadi) i aluminijumski točkovi od 17 inča sa gumama 205/45 R17. MX-5 superlight concept je inače dugačak 4020 mm, širok 1720 mm, visok 1110 mm, a međuosovinasko rastojanje iznosi 2330 mm.

Kako stvari sada stoje, ovo je za sada samo show car, dizajniran u Mazdinom studiu u Oberurselu u Nemačkoj, bez planova za eventualnu proizvodnju neke ograničene serije.
Prva Mazda MX-5 je svet inače ugledala pre nešto više od 20 godina na Salonu automobila u Čikagu, od kada je osvojila preko 170 različitih nagrada, uključujući i naziv 2005-2006 Japan Car of the Year. Veće redizajne je auto doživeo 1998. i 2005. godine, a 2006. je ponuda proširena i RHT (Retractable Hard Top) modelom sa tvrdim sklopivim krovom.

Kako bi obeležila ovaj jubilej, japanska fabrika je prvo u februaru, na ovogodišnjem Salonu u Čikagu, održala severnoameričku premijeru obnovljene verzije ovog roadstera, a u junu je u Le Manu organizovano i posebno okupljanje nekoliko stotina vlasnika MX-5 iz čitave Evrope. 


Ford Focus RS

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:40

Veoma poznati tjuner iz Salzgittera, ponudio je dva stepena povećanja snage za Fordovog sportistu - u prvom je dostupno 345, a u drugom 401 KS.

Iako serijski ford Focus RS pod haubom krije 301 KS i 440 Nm, koji se u saradnji sa elektronskom blokadom diferencijala i Revoknuckle sistemom uspešno prenose na podlogu, zahvati koje su uradili inženjeri Mcchipa, mogli bi biti samo kap koja je prelila čašu.

Prvi stepen povećanja snage sproveden je isključivo doradama na elektronici automobila - za 799 eura, Focus RS dobija ukupno 345 KS i 520 Nm, sa kojima sa lakoćom postiže 271 km/h.

Drugi stepen povećanja snage znatno je skuplji - za 4499 eura, osim softvera, dorađeni su intercooler, usisne grane, ugrađene su specijalne svećice i sportski izduvni sistem.

Rezultat je monstruozna snaga za automobil sa prednjim pogonom - čak 401 KS i 612 Nm, sa kojima Focus bez problema postiže 278 km/h.

Idealno za trkanje po ulici, ali pitanje je kako se automobil ponaša na krivudavom putu, bez obzira na sofisticranost prenosa snage na prednje točkove, jer sa 100 KS više, vožnja bi umesto uživancije mogla postati borba za život.

Pogotovo zbog činjenice da elementi vešanja i kočnica u ovom slučaju nisu promenjeni, pa je pitanje kako se nose sa tako velikim povećanjem snage.

 


Alfa Romeo 147 GTA

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:01

Autodelta je u 2003. godini prikazala jedan od najjačih auotmobila koji imaju pogon na prednje točkove model 147 AM koji je uz pomoć razbušenog V6 motora na 3,7l razvijao 328KS. Novi model će imati čak 400KS i treba da se pojavi upravo danas u Londonu.

Više detalja i slike u nastavku teksta.
147 GTA AM nije bio samo vrlo jak, već je uloženo dosta truda da se ovolika snaga prenese preko prenje osovine pa je tako rezultat bio da na stazi ovaj automobil bude brži od sjajnih automobila poput BMW E46 M3 modela. Nedavnim predstavljanjem motora sa kompresorom u Autodelta programu, šef firme Jano Djelalian kaže da je korišćenje kompresora u stvari evolucija za njih. Autodelta je svoje ima stvorila na povećavanju zapremina, dok je nedavnim modelima “Super” prikazana mogućnost dostizanja 320KS uz pomoć kompresora (korišćen je Rotrex C38 kompresor).Najnovija evolucija je korišćenje V6 motora zapremine 3,7l i kompresora istovremeno što je rezultiralo snagom od 400KS.

 


VW Scirocco

MTM — Autor alexandar89 @ 13:14

   Ovaj model VW ima fabrički 2.0 TFSI motor sa 265 bhp. MTM je odlučio da dodatno poveća snagu ovog motora.

 

MTM ima buduće planove za tuning ovog automobila,međutim nisu voljni da otkriju još o čemu se radi,kao ni cenu projekta. Za to vreme nude svojim korisnicima poboljšajne spoljnog izgleda,karoserije,i naravno: Alu felne. Postoji jedan,ali vredan tip alu felni u ponudi MTM. To su felne tipa MTM Bimoto 19" koje se dobijaju u kompletu sa gumama  Sportcont. Continental 235/35. I tako,dok čekamo neke konkretne poteze MTM u tuningu ovog modela,možemo uživati u trenutno ponuđenom.


Seat Ibiza 6J MTM

MTM — Autor alexandar89 @ 13:06

Ovo je fabrički najneverovatniji model Seata,u kom je iz 1,4 TFSI motora izvučeno neverovatnih,i začuđujućih 180 bhp. Međutim,MTM ne planira da se zaustavi na tome.

 

Naime,oni su učinili da običnim čipovanjem ovaj neverovatan automobil postane jos neverovatniji. Tačnije rečeno,običnim mapirajnem motora dolazi se,za cenu od samo 899 eura do neverovatne snage za 1.4 motore od 205bhp. Ovaj automobil je sam po sebi moja najtoplija preporuka,a jos uz MTM-ovo "dorađivanje" ovo može postati ozbiljan primat na sportskim stazama.... 


MTM VW Beetle 1.8 T

MTM — Autor alexandar89 @ 12:47

 

 

Fabrički,VW Beetle,ima motor 1.8 sa turbo kompresorom i pogonom na prednje točkove,koji razvija maksimalnu snagu od 150bhp. MTM ovoga puta u ponudi ima čak 4 mogućnosti za upgrade ovog podosta jakog motora.  Najjeftinija varijanta,koja me je prijatno iznenadila cenom je 700 eura vredno čipovanje motora,kojim se dobija 35bhp,čime ova Buba ide na 185 bhp. Skuplje varijante se kreću u cenovnom rangu od 1,300 do 5,200 eura,s tim što se uz najskuplju dobija i novi izduvni sistem. Ove varijante nude povećanje snage na od 190 bhp,pa sve do 232 bhp. Pa...ko voli nek izvoli...


MTM Spyker C8 Double 12S

MTM — Autor alexandar89 @ 12:38

 

MTM nastavlja da oduševljava svojim proizvodima. Spyker je relativno nepoznata kompanija običnim ljudima,ali je zato u sportu veoma poštovana i uzdizana. Pogotovo njihovi modeli C8 i C12 Zagato. Spzker C8 fabrički u sebi nosi motor zapremine 4,2l i 400 bhp. MTM je se potrudio i izradio Turbocharger za ovaj model automobila,koji za 40,000 eura,od Spykera C8 pravi jošbolju mašinu nego što već jeste. Ugradnjom ovog turbochargera dobija se dodatnih 100bhp,tako da MTM-ov Spyker na kraju izlazi na neverovatnih 500 bhp.... Cena jeste neprikladna,može se reći nepristojna,međutim,nije sve u ceni,nešto je i u performansama... 


Bentley Continental GT MTM

MTM — Autor alexandar89 @ 12:16

 

Još jedan fantastičan model poznate tuning kompanije MTM!!!

 Ovaj model automobila posduje fantastičnu podlogu za sportski tuning.  Osnovni model u sebi ima 6,0 W12 motor sa 411 kW tj. 560 bhp. Ono što nudi MTM nudi dolazi u dve ponude. Ugrađuje se takodje 6,0 W12 ali sa pojačanim sportskim karakteristikama. Jeftiniji model,ako se može tako nazvati košta 6,000 eura i donosi pojačanje od čitavih 75bhp,što na kraju izlazi na ukupnih 635 bhp. Skuplja varijanta motora će vas koštati 11,000 eura i donosi dodatno pojačanje snage na 650 bhp,ali uz skuplji model dobijate i izduvni sistem sa 4 izduvne grane. Uz doplatu od još 3,500 eura dobijate i aluminijumske felne veličine 21" sa gumama Dunlop Sport maxx GT 285/30. Ovo je odlična ponuda,za osobe sa punijim džepom....


BMW M6 2010

Concept — Autor alexandar89 @ 12:03
Ovaj automobil nije prvenstveno osmišljen od strane BMW-a. Mala kompanija, koja radi pod okriljem ove velike Nemačke farike, Racer X Design došla je na ideju da za 30 godina od objavljivanja prvog M modela BMW-a,model M1 daleke 1980. godine ,oda počast ovom legendarnom modelu. Tako je se došlo na ideju za izradu ovog koncept modela koji će biti napravljen u veoma ograničenim serijama. Dizajneri Racer X tima su kombinovali moderni izgled BMW M serije,i retro izgled modela M1. Nažalost još ne postoje neka zvanična obaveštenja o tehničkim karakteristikama ovog modela,međutim kada se radi o BMW M serijama,znamo šta možemo da očekujemo.....

MTM Golf VI GTD

MTM — Autor alexandar89 @ 10:21

Krajnje je vreme da se upoznamo i sa jednom od najboljih tuning kuća u Srbiji. MTM je Austrijska tuning kuća,koja ima predstavništvo u Beogradu, na adresi Nova Mokroluška 3 na Voždovcu.

Prvo,nekoliko reči o fabričkoj verziji Golfa GTD....

U njemu se nalazi provereno dobar 2.0TDI volkswagenov motor koji fabrički razvija 170bhp pri 4200rpm,što je samo 40bhp manje od Golf VI GTI(ta informacija trenutno nije bitna,ali će biti kasnije). Kao što se zna,GTI je predstavnik hatchback sportskih automobila,i ne mari previše za ekonomičnost i čovekovu okolionu. Tu na scenu stupa GTD,koji sa svojim dvolitarskim turbo dizel agregatom na 100km troši tričavih 5.3 litara. Motor je radjen u Common rail tehnologiji,kao i svi noviji turbo dizel motori. Emisija CO2 je takodje dovedena do minimuma. Ovaj automobil emituje samo 139g/km. Celokupnom utisku doprinosi i podatak da GTD može ići 222km/h,i da dostiže ubrzanje od 8,1 sec do 100km/h. Sa nime je u ponudi i odlični,precizni 6-stepeni menjač.

 

 Po eksterijeru ovog automobila ne biste nikada zaklučili da je ovo dizelaš. Cela prednja maska,farovi i rešetka hladnjaka su prebačeni sa GTI modela. Po prvi put se na dizel modelu Golfa može videti modifikovan difuzor pozadi,iz kojeg viri dual tailpipe izduvni sistem(čisto radi poređenja sa Gti modelom,on ima jedan sa leve,a jedan sa desne strane). Takođe,prvi put u istoriji,inženjeri su obratili pažnju na zvuk koji motor proizvodi. Ovaj automobil nikada nećete čuti da "lupa" kao dosadašnji dizel modeli,već je na samom motoru instaliran Sound generator!?!?!?!?! On je zadužen da zvuk dizel motora pretvori u moćno sportsko zviždanje turbine. 

Enterijer ovog modela Golfa je takodje napredovao,i obraćeno je malo više pažnje nego na pređašnje dizel modele(vw je večito favorizovao svoj GTI model). Sve je presvučeno u opciono crnoj ili svetlo sivoj boji(crvena je i dalje trademark GTI modela) sa izuzetno lepim sportskim kadicama,i kožnim sportskim volanom. Na žalost,nisam nigde mogao naći nijednu sliku,ali verujte mi na reč,fantastično izgleda. Cena modela počinje od 24 000 eura,pa se sa razim dodacma penje na celih 30 000.

E,sada vidimo razlog zašto je MTM odlučio da radi ovaj automobil. Ima fantastične karakteristike,i mogao bi postati dizel sportista kompetentan sportistima na benzin. Pogotovo ako se zna da je MTM pojačao snagu motora na 205 bhp(sada je bitna ona razlika sa početka teksta između GTI i GTD),što znači da ga je bukvalno izjednačio sa GTI motorom. U ponudi MTM su i izduvni sistemi od nerđajućeg čelika sa dve2x101mm) i četiri(4x80mm) izduvne grane.

Dakle,imate Golf VI GTD...... Želite više snage... moja preporuka.......MTM!!!!!

www.mtm.rs/ 

 


Tuning Styling Serbia

Generalna — Autor alexandar89 @ 13:02

Želite tunirane automobile? Možete ih imati. Sve potrebne informacije možete pronaći na sajtu Tuning-Styling tima na adresi http://www.tuning.rs/. Tu se nalayi sve od cenovnika(under construction) preko foto galerija i svih ostalih zanimljivosti za ljude koji žele da namunje svoje ljubimce. 

Ovo je prikaz okupljanja tuning Styling tima iz 2008 godine... To je ono što mogu da urade i vašem automobilu....

 


BMW M3 2009

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:55

 

 

BMW M3- Najmaja serijska 'zver' BMW-a. Ovaj automobil u sebi ima 3200ccm R6 motor sa 333bhp. Da li to znači da je samo 'polu-zao'??? Nikako... Proizvođačima ovaj motor nije ispunjavao očekivanja,pa su se odlučili da dodaju jedan novi. To je V8 motor koji svoju punu snagu od 414 bhp dostiže tek na 8000!!!!rpm... Naravno, nova generacija BMW M3 biće malkice retilizovana,kao što će u ponudi biti Coupe,Cabrio, i Sedan verzija(koja se vraća u postrojenja BMW-a prvi put posle 1998.) Cena,kao što se i očekivalo,neće uopšte biti mala...

 Cena će se kretati od 36000 eura za Sedan varijantu,preko 39 000 eura za Coupe verziju,do 45 000 eura koliko će koštati Cabrio verzija... Pa,ko voli nek izvoli....


Fiat 500 Abarth

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:43

 

 

Fiat 500 Abarth je primer da nije potrebna basnoslovna kubikaža da bi automobil imao fantastične performanse. U njemu se nalazi 1400ccm 16V turbo agregat,koji razvija 135bhp na 5000rpm, i ima obrtni moment od 206Nm pri 3000rpm. Prva stvar koja me oduševljava kod Fiata je poboljšan sigurnosni sistem,koji uključuje ESP i TTC(Torque transfer control) sistem koji omogučuje pravilnu raspodelu obrtnog momenta. U njemu se nalazi i 10 air-bagova.

Po izgledu se razlikuje od običnog 'Fiće' po produžetku 'nosa' automobila,gde je postavljen turbo punjač,kao i po širokoj 'suknji' sa izduženim zakrilcima. A naravno,i felne su 'zlokobnije'.

Cena Abartha se kreće od 10 000 do 15 000 eura,u zavisnosti od opreme,što je poprilično mala cena za ovakav automobil...


VoklsWagen Golf R32

Generalna — Autor alexandar89 @ 18:01

 

 

Ultimativni sportista od VW. Jedan,ako ne od najboljih,onda bar najpopularnijih. Fantastičan sportista kooji daleko iza sebe ostavlja mnoge druge u svojoj klasi. I,svi poznavaoci auto sporta moraju priznati,veliko osveženje od strane VW. Njegov motor od 3200ccm R6 razvija 247 bhp. Mnogi bi rekli da to i nije nešto,pa Astra OPC razvija 240, međutim.... Sa specijalno odrađenim vešanjem,i posebno dobrim menjačem R32 "prestiže" ostale modele... Ubrzanje je čak nešto slabije,uzimajući u obzir kubikažu motora, i iznosi celih 6,5 sekundi do brzine od 100km/h.. Potrošnja je velika mana ovog Golfa. Na otvorenom,ako imate sreće, trošiće negde oko 12 litara,dok će u gradskoj vožnji potrošnja ići do 20litara na 100 km...

Cena ove verzije Golfa je 28 000 eura,što i nije puno uzimajući u obzir šta se sve dobija uz ovu mašinu.... 


Opel Astra OPC

Generalna — Autor alexandar89 @ 17:33

Opel Astra OPC...Još jedan konkurent na sceni sportskih kupea,koji su u poslednje vreme u Srbiji preuzeli primat što se tiče Auto sporta. OPC ima specifikacije koje su me donekle oduševile...

Naime, njen 2.0 litarski R4 Turbo agregat razvija poprilično zadovoljavajućih 237bhp,što je malo iznad proseka za motore te kubikaže i tog tipa... Taj motor joj omogućava ubrzanje do 100 km/h za sasvim dovoljnih 6,4 sekunde,a takođe ima i donekle nisku potrošnju u odnosu na neke modele sličnih specifikacija. To znači da Opel Astra OPC na 100km troši u proseku oko 10 litara. Na otvorenom putu ova brojka se spušta do 8l....  

Ovo je model iz 2005 godine,tako da cenu ne mogu da kažem,zato što ona varira od nekih      10 000 pa sve do 20 000+ eura,u zavisnosti od paketa opreme i očuvanosti.. 


Renault Clio Sport

Generalna — Autor alexandar89 @ 17:34

Renault Clio Sport-objavljen je 2003. godine. U sebi nosi moćni agregat iz modela Laguna V6 3000 cmm,koji ima 255bhp,što nadmašuje neke veoma jake konkurente u klasi hatchbackova. Iza njega su ostali Ford Focus RS (209bhp), Alfa Romeo 147 GTA(247bhp), Seat Leon Cupra R(222bhp). Ispred njega su i dalje ostali BMW 130i(261) i Audi S3(265bhp). Clio je ipak vrlo dobro kotiran na listi sportskih hatchback modela. Njegovo ubrzanje od 5.3 sekunde do 100 km/h dovodi ga visoko na lestvice u ovoj klasi. Njegova maksimalna brzina je takodje za respekt,i iznosi 246km/h. Veoma lepo stilizovan,i po izgledu nadmašuje mnoge automobile. Verzija Williams je posebno pravljena,u ograničenim serijama,ali o njoj neki drugi put.......

 


Seat Leon Cupra

Generalna — Autor alexandar89 @ 14:13

Vreme je da se pozabavimo jednim od najboljih primera kako jedan običan porodični automobil može da se transformiše u sportski kupe poprilično zadovoljavajućih karakteristika.

U Cupru je ubačen 2.0l TFSI agregat koji razvija 197bhp,što mu daje ubrzanje od 6,1 sekundi do 100 km/h. Međutim,uprkos snazi,Cupra se na putu ponaša kao mače. Sve što možete čuti je tiho zviždanje turbine i, pri velikim obrtajima, moćan zvuk izduvnog sistema. Cena,koja varira u zavisnosti od paketa opreme, se kreće od 14 800 eura pa do 22 000 eura je ipak malo veća,pogledavši ostatak ponude sportskih kupea sa približnim karakteristikama (naravno,misli se za cenu najskupljeg modela).

Preporuka:ako želite automobil tih i pritajen,koji može podivljati kada vi to poželite,Cupra je auto za vas...

 


Novi Audi RS3!!!!

Generalna — Autor alexandar89 @ 08:43

Špijunska fotografija novog Audija

U eri neprekidnog izlaska sve jačih i brutalnijih sportskih kupea,jedan proizvođač kao što je Audi,sa svojom serijom RS ne sme zaostati. Tako je na osnovu odluke da Volkswagen izbaci svoj novi Golf R20 T,kao i odluka BMW-a da na proleće 2010 objavi BMW 135i audi odgovorio u pravom svetlu. Objavljivanjem da se 2010. pojavljuje  novi Audi RS3.

Motor nove RS3 biće prebačen iz TT RS modela,tj. 2,5l turbo motor sa 335 bhp. Automobil će imati pogon na sva četiri točka.RS3 će sa ovim detaljima imati dovoljno snage da do 100km/h stigne za 4.5 sekundi pre negošto dostigne svoju maksimalnu brzinu od 280 km/h.

 

Prvo pojavljivanje novog Audija se može očekivati na sajmu automobila u Ženevi 2010,a cena će,ako je verovati nekim informacijama, biti od 35 000 eura, što je poprilično mnogo za hatchback, pogotovo ako se zna cena BMW 135i modela,koja će biti od 32 500 eura, a čak i Audi S3 sa trroje vrata košta 29 500 eura. 


Nova Toyota Supra ili????

Concept — Autor alexandar89 @ 18:58

Novi koncept automobil iz Toyote.Može li označiti nekog novog sportistu,ne prvog od istog proizvođača,ili biti naslednik već legendarne Supre? 

Ovaj model je dobio naziv Toyota FT-HS. Prvi put je kao koncept prikazan na sajmu automobila u Detroitu,međutim sada se već vodi kao realna opcija posrnulog japanskog giganta. 

Ovaj automobil će u sebi nositi moćan V6 3,5 litarski agregat sa hibridnim pogonom i nekih 400 bhp,što će biti dovoljno za ubrzanje 0-100 km/h za otprilike 4 sekunde. Pogon će biti na zadnjim točkovima.  Još uvek nije objavljeno kolika će biti ekonomičnost ovog automobila,kao ni koji će ekološki standard podržati. Procenjuje se da će to biti u propisanim normama za hibridne motore. 

Toyotin glavni konkurent,Mitsubishi je najavio izlazak novog Lancera Evolution MR koji bi trebao,kao i ovaj automobil, da se pojavi u drugom kvartalu 2010. godine. Biće veoma zanimljivo gledati ova dva konkurenta u borbi prsa u prsa za prevlast. Lično,moj kandidat je Toyota,ako neko misli drugačije........